The person Below me

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

The person Below me

Post  Lexi on Mon Feb 11, 2008 3:07 am

This is a really fun game that I saw on another forum. Here's how it works: I'll start by saying "the person below me (or TPBM for short)" and then I'll ask a true/false question. for example:
TPBM goes on W4W everyday
you would say true if that statement is true or false if it is not. get it? okay I'll start!
REMEMBER: it does not have to be webkinz or W4W related.

TPBM has 4 webkinz
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Jack on Mon Feb 11, 2008 3:33 am

false, i have 2.

tpbm is a girl

Jack

Posts : 40
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Mon Feb 11, 2008 4:45 am

true!!!

Tpbm is born in august
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

August!

Post  peaches96 on Mon Feb 11, 2008 5:17 am

TRUE

TPBM loves summer!!

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Mon Feb 11, 2008 5:23 am

TRUE!! I <3 Summer!

TPBM Loves W4W!

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Mon Feb 11, 2008 9:27 am

ya!!!!!!!

tpbm's hair color is red (mine is)
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Mon Feb 11, 2008 10:34 am

nope! My hair is brown!

TPBM has a dog or cat

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Mon Feb 11, 2008 10:52 am

no, we r gettingone around my bros b-day

tpbm has a black lab
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Mon Feb 11, 2008 11:13 am

yes! Her name is bella!

tpbm is an only child

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Jack on Mon Feb 11, 2008 11:18 am

nope, i have an 8 (almos 9!) year old lil sis

tbpm is begging their dad to get them a dog for their b-day ( i am)

Jack

Posts : 40
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Mon Feb 11, 2008 11:53 am

nope

tpbm's brother is not going to get a dog for his b-day (mine isnt getting one. dont you dare tell dad jack.)
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Mon Feb 11, 2008 2:17 pm

nope

tpbm has a crush on a cute boy = ]

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Jack on Tue Feb 12, 2008 10:42 am

NO!!! IM A GUY, THANK U VERY MUCH!!!!!!

tpbm REALLY wants the cake super bed for their birthday

Jack

Posts : 40
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Tue Feb 12, 2008 10:43 am

ME!!! ME!!!! ME!!!!!!!

tpbm has a cake superbed
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Cake superbed!

Post  peaches96 on Tue Feb 12, 2008 10:46 am

yes i do, i got it from Admin!!

TPBM loves w4w!! (well thats obvious)

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Tue Feb 12, 2008 10:55 am

Uhh DUH i <3 it...I made it LOL!!

TPBM wants the Webkinz Love Puppy 3>

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Love Puppy!

Post  peaches96 on Tue Feb 12, 2008 11:00 am

Um..ya! Totaly! YES!! I DO!!

TPBM likes the picture at the top of this page!!! (me!!!!!!! good job admin)

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Tue Feb 12, 2008 11:28 am

Haha Yeah, Thanks!

TPBM loves PiZzA and PoPcOrN!!

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Tue Feb 12, 2008 11:54 am

nope

tpbm likes olives
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Tue Feb 12, 2008 12:04 pm

Eww, No way!!

TPBM likes disney channel!

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  cmt094 on Tue Feb 12, 2008 12:06 pm

yep =]

its snowing where tpbm lives=] (it is here =])..i used a lot of =]s
avatar
cmt094

Posts : 65
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Tue Feb 12, 2008 12:10 pm

nope =[

TPBM likes ice cream cakes! <3>3>3<3

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Tue Feb 12, 2008 12:16 pm

nope, i HATE ice cream!!!!!

tpbm is a vegiterian ( i am!!! i hate meat!!!)
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

non vegetarian

Post  peaches96 on Tue Feb 12, 2008 12:21 pm

nope, i love meat!!

TPBM loves to shop!!

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Tue Feb 12, 2008 12:28 pm

Ohh YEAH >3 thats my LiFe!!

TPBM Loves to DaNcE!

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Sort of

Post  peaches96 on Tue Feb 12, 2008 12:41 pm

When no one is looking.

TPBM loves pets>me!!!!!!!!!!!!!

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Tue Feb 12, 2008 1:38 pm

ya!!!!!!!1

tpbm has never tasted ice cream
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

False!

Post  peaches96 on Tue Feb 12, 2008 1:51 pm

False! I have!

TPBM doesnt have school a week from today (its presidents day, so you probably dont) I DO!!!!! yay!!

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Tue Feb 12, 2008 1:56 pm

True, i dont have school ( im moving to calif on tuesday)

Tpbm likes eggplant
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Eggplant

Post  peaches96 on Tue Feb 12, 2008 1:58 pm

ive never had eggplant

TPBM likes the show Deal or No Deal

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Tue Feb 12, 2008 2:02 pm

never heard of it

tpbm luvvs celery
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Wed Feb 13, 2008 6:43 am

true..its okay!

TPBM Loves Ryan Sheckler!

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 8:05 am

false.. never heard of him.

tpbm luvs pink!!!
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

pink

Post  peaches96 on Wed Feb 13, 2008 8:20 am

yes i do!!

TPBM has more than 1 pet?? me!! i have 6 cows, 1 buffalo (the female died in a blizzard while having a baby) 2 calves, 3 dogs, 1 fish, and 8 webkinz!!

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 9:25 am

in the real world no. in WW yes. you have a lot of pets peaches!!!


tpbm has a cube world. my other brother (not jack) has one. he is not into webkinz
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Jack on Wed Feb 13, 2008 10:01 am

nope!!! ya brian is totally into cupe world!!!!!!!!!!

tpbm likes my sis's avvie

Jack

Posts : 40
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

YES!

Post  RuthyAnne on Wed Feb 13, 2008 10:05 am

i love her avvie!! Its pretty!

TPBM knows that Lexi's birthday is on v-day (lexi, you cant answer that one)

RuthyAnne

Posts : 20
Join date : 2008-02-05

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 11:09 am

bummer!!!
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Jack on Wed Feb 13, 2008 11:16 am

haha lex!!!! yes i no when her birthday is, im big brother!!!

tpbm likes peaches (the fruit, not the member)

Jack

Posts : 40
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 11:54 am

Duh! Jack, you should know that!!!

TPBM needs help with math ( if so, visit my tutoring service!!)
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  cmt094 on Wed Feb 13, 2008 12:04 pm

nope..

tpbm has a pink room
avatar
cmt094

Posts : 65
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 12:12 pm

Nope...

TPBM likes vanilla
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

tutoring

Post  peaches96 on Wed Feb 13, 2008 12:37 pm

I will be sure to check out your tutoring when i have homework again..lol im not very good at science or math..lol

YES!! I LOVE VANILLA!!

TPBM is feeling sick...me....

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 12:40 pm

nope!!! im fine!!!

tpbm hates chocolate
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Chocolate?

Post  peaches96 on Wed Feb 13, 2008 12:59 pm

I LOVE CHOCOLATE!!!!!!! yummy!!

TPBM likes brussel sprouts....(ewwww!!!!!!!)

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Lexi on Wed Feb 13, 2008 1:49 pm

yup, i love them

tpbm likes strawberryies
avatar
Lexi

Posts : 269
Join date : 2008-01-28
Location : Hawaii!!!

View user profile

Back to top Go down

Strawberries

Post  peaches96 on Thu Feb 14, 2008 7:09 am

yes i do!!!

tpbm loves movies!

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Admin on Thu Feb 14, 2008 8:34 am

of course!!

TPBM has a club penguin!

_________________
Hello im Admin, Creator of W4W! But the W4W members call me "NameLess"
Because they say know name is good enough to describe me! LOL!
If you need any help just PM me! =] Have Fun!
avatar
Admin

Posts : 238
Join date : 2008-01-28
Age : 23
Location : Alabama

View user profile http://wackyforwebkinz.forum-motion.com

Back to top Go down

TPBM

Post  peaches96 on Thu Feb 14, 2008 9:24 am

nope

TPBM has heard of neopets

_________________
PM me! I love to hear from members!
MARCH 27 IS PUPPYLOVER'S BIRTHDAY, SO HAPPY BIRTHDAY!! MINE IS THE 27 OF AUGUST!!!
avatar
peaches96

Posts : 178
Join date : 2008-02-02

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Jack on Thu Feb 14, 2008 1:26 pm

nope!!

tpbm likes the color blue...

Jack

Posts : 40
Join date : 2008-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: The person Below me

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum